Summa sidvisningar

söndag 13 januari 2013

Dag 723

Då var d söndag å dagen har tyvärr spenderats till ca hälften med att jobba... Men men så blir d ibland å tack å lov var d inget som krävde jättemycket från min sida men ändå. Jag vet vad jag har å göra i morgon om vi säger så....
Efter att jag kom upp så blev d ut med jycken, sen dega i soffan samtidigt som jag tvättat det sista å rent allmänt slappat idag, vilket var härligt skönt =)
På kvällen stack jag upp till päronen för å se Så ska det låta och sen hem igen och nu bloggande innan d blir dags för sängen.
En skön slappesöndag =)

Matmässigt känns det bra, söndag = mysdag gällande maten men har varit återhållsam ändå vilket känns skönt.
Började med gröt för 4 poäng å lite knäcke till:
detta blidde 11 poäng å sen gick direkt på å koka gott gott till kvällen:
risgrynsgröt =) Tänkte ha d som efterätt/mys ikväll ihop med vaniljkvarg, MUMS!
Efter lite Project Runway Sverige maraton på tv ställde jag mig i köket å laga middag:

Hamburgare =) Super smarrigt å receptet hade med 2 olika såser som smaka supergott å till gjorde jag lite rostade grönsaker i ugnen, potatis, morötter, svamp å aubergine å alles blev 18 poäng =)
Kaffe har d blitt, 3 poäng där samt avslutade kvällen med mumma risgrynsgröt å vaniljkvarg:
9 poäng för detta å jag landar på 41 poäng i dag å nyttjar 15 poäng av min veckobonus.

Motionsmässigt så har d varit en slappedag/vilodag och det blidde bara en promenad för 1 AP, inte mycket alltid något =) I morgon blir d gym å cykling står på schemat!

Totalt: 41 poäng
Motion: 1 AP
AP totalt: 1 st
Veckobonus kvar: 34 poäng

Då var det dags för RESULTAT!

Jag har sen sist vi sågs, på ca 3 månader, gått upp 3 kg vilket är helt okej. Det kunde varit värre och med tanke på att jag haft svårt å hålla mig till programmet/inom mina ramar i veckan i kombo med att jag börjat träna igen så har jag lyckats gå ner 0,5 kg å det e verkligen inte fy skam!

Vikt: 73,7 kg
Minskat: 0,5 kg
Minskat totalt: 40,5 kg

Mått i midja: 86,5 cm
Minskat: 0 cm denna vecka
Minskat totalt: 43 cm


Kvar till delmål 11, gå ner 45 kg å komma ner till 60-talet: 4,5 kg
Kvar till delmål 12, gå ner 50 kg: 9,5 kg
Kvar till att gå i mål med att väga 60 kg:  13,7 kg

Som sagt, jag började förra söndagen med att väga mig å vågen visade 3 kg +. Normalt sett tar jag inte med sånt utan skriver samma vikt som innan, men denna gången så är det nystart å då är det ärlighet som gäller =)
Efter en vecka så blev d 0,5 kg minus, hade hoppats på mer men jag har haft svårt å hålla mig inom ramarna och denna veckan har varit en mjukstart för att hitta in i rutiner igen och dessutom har jag börjat komma igång å träna igen så om nån vecka till borde jag se resultat men oavsett vad så e jag supernöjd!
Nu taggar jag inför en ny, grym vecka där jag planerar för 3 gympass, 1 cross trainer, 1 cykel å en roddmaskin =)
Let´s rock n´roll!

Tjingeling!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar