Summa sidvisningar

torsdag 10 januari 2013

Dag 720

Då var det torsdag och problemen hopade sig men idag var en sån dag där allt löste sig smidigt, det flöt på och saker osm verkade mega jobbiga löstes på ett kick. Helt otroligt och jag verkligen njöt av att gå hem idag för även om det varit högt tempo idag, många samtal så har det bara flötet på, jämfört med igår som var en jävla puckelpist. Utan skidor.
Efter jobb blev d hem för lite hundmys, Shelby var hos oss igen och ska va här hela veckan om dagarna så Morgan lär vara mör på söndag....
Så här är statusen bara efter dag 2:
slagen hjälte =)
Blev även veckohandling idag så nu e här massa gott hemma igen. Det är en fattig månad denna månad så det är lunchlåda varje dag som gäller vilket inte är helt fel =)

Matmässigt har d gått bra tycker jag, börja med gröt som vanligt för 4 poäng å sen lunch i form av kycklingkorv, ris, grönsaker och mango chutneysås för 13 poäng. Kaffe på det för 3 poäng och sen middag i form av en favorit:
SUSHI! Med en bulle å en banan denna gång å jag landar på 31 poäng idag vilket jag är nöjd med.

Motionsmässigt blev det mindre än jag tänkt men är ändå nöjd. Blev promenader för hela slanten idag också men som sagt, cykling på gym i morrn å det ser jag fram emot! För att övervinna min innersta latmask så packar jag med träningskläder i min väska ikväll för att sen gå direkt till gymmet efter jobb. Jag bor ju 3 min gångväg från gymmet men likförbannat har jag svårt å ta mig dit om jag kommer hem först för det räcker med att sätta sig i 5 min, sen är det kört! SÅ nu är målet att träna först, sen däcka i soffan =) 3 AP blev d idag dock å det e jag nöjd med =)

Totalt: 31 poäng
Motion: 3 AP
AP totalt: 25 men bara 1 st kvar
Ingen veckobonus

SAYONARA!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar