Summa sidvisningar

söndag 20 januari 2013

Dag 727

Då var det torsdag å redan har veckan nästan gått... Sjukt hur snabbt det går, om ca 1 vecka har jag jobbat i 5 månader å d känns verkligen inte så! Kul men lite creepy att d går så fort....
Nåja, jobb flöt på å jag gick i hamn med stor marginal, bokstavligt talat då båten anlände och lasten gick i... PUH! Nu e det dags för nästa stressmoment som blir att hålla en specifik nivå i Malmö och det ska jag nå om ca 3 veckor så lite mer marginal men ändå, ska bli så jävla skönt å få komma tillbaka till det normala snart igen....
Har haft d lite motigt med motivationen idag å på mitt bord har jag en utmaning också:
När jag kom tebax efter julens uppehåll så hade någon glömt denna godisbit på min hurts så jag valde å behålla den å nu står den på bordet som en reminder att nu jävlar =) Lite: om nödsituation, krossa glaset =) Den hjälpte mig, bara titta på den å så kände jag: du når inte dit du vill om du äter den.... Du avsäger dig inte allt gott som finns i all evighet, du får bara inte äta det JUST NU. Bit ihop!
SÅ till slut gick d men d va inte lätt...
Efter jobb blev d å handla med mamma å sen mys hemma hos päronen, som vanligt =)

Matmässigt gick d väl OK, blev sur som satan för både Maxi å Coop hade inga sushi kvar =(
Frulle gröt som vanligt för 4 poäng å sen fick d bli paniklunch:
3 kyllingfileér med barbequesås, bappelsin å lite bröd för 11 poäng då den jävla sushin var slut *morr* (fortfarande sur.....)
Sen kaffe för 3 poäng å kvällens middag:
kylling, potatissallad å grönt till det, detta var i ren protest då alla sushi va slut på Maxi OCKSÅ! Va så arg så jag kokade.... Var ju så sjukt sugen =( Nåja, trodde först jag sabbat allt men icke så nicke när jag sen räkna på d å d blev 13 poäng å jag landar på 31 poäng å nyttjar 5 poäng från veckobonus.

Motionsmässigt blev d lite promenader bara för 2 AP å d känns bra ändå trots att d kanske hade suttit fint i all frustration å riva av ett svettigt pass på gymmet, men men =)

Totalt: 31 poäng
Motion: 2 AP
AP totalt: 17 st
Veckobonus kvar: 4 poäng

Tjillevippen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar