Summa sidvisningar

torsdag 8 november 2012

Dag 657 (Dag 68)

Så, torsdag idag å dagen följer resten av veckans dagar vilket inte ska klagas på men ja. Skum känsla!
I övrigt en skön dag på jobb med lite ärenden med pappa efter jobb som kanske kan resultera i nåt spännande, vi får se =)
Efter jobbet så var d till å handla med pappa å det gick vägen även denna gång så d va inte helt fel å ja. Vill gärna ha mycket å skriva här men d har inte hänt så mycket idag, otroligt nog men som sagt, det e såna här dagar jag saknat så får va glad så länge d håller i sig!

Matmässigt så e jag nöjd, gröt för 4 poäng på morronen å sen lunch i nytänkande stil:
sushi! Vaddå vanemänniska? Men det e så satans gott!!!!! Slår flottig snabbmat anyday =) Till d hela blev d faktiskt pizzasallad idag å lite hallon för 13 poäng ca.
Kaffe under dagen för 3 poäng å sen middag på d hela:
kylling å en bulle för 9 poäng å jag landar på 28 poäng idag vilekt jag e nöjd med så lånar 2 poäng från veckobonusen.

Motionsmässigt så nej, inget gym. Handlingen drog ut på tiden så d blev för stressigt å då checkade jag ut tyvärr men men. Det ska gå =) Blev promenader för 3 AP istället så fortfarande, bättre än inget alls.

Totalt: 28 poäng
Motion: 3 AP
AP totalt: 11 st
Veckobonus kvar: 37 poäng

Farewell!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar