Summa sidvisningar

tisdag 6 november 2012

Dag 652 (Dag 63)

Lördag idag å den började med mys hemma innan jag begav mig mot Väla för lite ärenden åt mamma som fortfarande har husarrest efter sin operation =)
På Väla blev d att inhandla lite smågrejer som födelsedagspresent åt pappa som fyllde år, men innan all shopping kunde börja, vad händer? Jo telefonen ringer... Jobb. Så jag fick lägga en timme på att ordna å dona men men, såblir det när et e mycket på gång å självfallet ska allt gå åt pipan på helgerna... Dock löste d sig tack å lov å jag fick shoppa, köpte även en födelsedagspresent åt Morgan som jag å mamma delade på:


en ny bädd då biabädden han fick som valp börjar bli utsliten så d blev en ny, slitstark bädd som tål att bäddas i =) Morgan godkände den direkt så d var extra kul!
Sen blev d att ha lite födelsedagsmys uppe hos päronen där d blev pizza (jag tog en mysdag *hehe*) samt lite annat smått å gott inna d bar iväg hem igen å Shelby med husse å matte kom förbi efter att ha tänt ljus på kyrkogården. Jag tände ljus hemma för att hedra de jag älskar men som inte finns hos oss längre denna Alla helgons dag:

vi satt å snacka, drack gott å hade d riktigt mysigt =)

Matmässigt så börja jag bra men slutade räkna så här kommer lite av dagens mat utan poäng =)


mumma =) Det sista er skumt ut men det är semifreddo med hemmagjord kolasås, MUMS!

Motionsmässigt så blev d lite promenader som gav ca 3 AP å det e jag nöjd med även fast jag satsade på gym men tiden ville inte riktigt vara på min sida, eller ja, gymmets öppettider är boven i dramat. Jag har full koll på vad klockan är, bara så ni vet....

Totalt: Många poäng =)
Motion: 3 AP
AP totalt 0 st (sista dagen på veckan å då nollas allt)
Ingen veckobonus

Hoppas ni hade en mysig Alla helgons dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar