Summa sidvisningar

tisdag 6 november 2012

Dag 650 (Dag 61)

Då var det torsdag å dagen spenderades som vanligt på jobb där det blev lite hektiskt som vanligt... Dock känns d bra, har koll på läget för d mesta å maxtestet börjar falla på plats å likaså produkten som bytt utlastningsort så förhoppningsvis löser sig det hela...
Det största som hände idag, var en sak som gjorde mig gråtfärdig:



Jag fick en ny mobil!!!! Eller ja, ny å ny, bättre begagnad men jag var överlycklig ska ni veta! På sista bilden ser ni den telefon jag fick när jag började å vi har bråkat många gånger ska ni veta... Att läsa å skriva mail på den e lönlöst, speciellt om det skickas bilagor... På den nya kan jag läsa å se pdf filer å excel så jag e överlycklig! Nu har jag chansen att se vad förändringar i schemat innebär när jag får mail utanför kontorstid. I R in heaven! Samt iceing on tha kaka, HEADSET!!!!! Gud vad skönt d var att få.....

Efter jobb blev d att åka hem till päronen där d blev till att mysa lite innan jag å pappa skulle iväg för å veckohandla å tänka sig, det gick idag också =)

Matmässigt e jag nöjd, gröt som vanligt för 4 poäng å sen kom en lunch som blev:
sushi med frukt för 12 poäng, åt aldrig bullen då jag glömde bort den så då kändes d onödigt =)
Kaffe under dagen för 3 poäng å sen en middag:
kylling med ciabatta då min favvobulle va slut =( detta blidde 10 poäng ca å jag slutar på 29 poäng å lånar 3 poäng från veckobonusen.

Motionsmässigt så blev d inget gym men däremot promenader som gav mig hela 3 AP så d känns lagom med tanke på vilodag =)

Totalt: 29 poäng
Motion: 3 AP
AP totalt: 19 st
Veckobonus kvar: 21 poäng

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar