Summa sidvisningar

torsdag 8 november 2012

Dag 655 (Dag 66)

Då var d tisdag, lugnet fortsätter å jag har återigen fått tid över till att lösa kniviga problem men min fina planering för maxtestet? Ja den sket sig redan i lördags, innan något börjat överhuvudtaget så ja *haha* life as a trafficplanner =) Det enda jag kan göra nu e go with the flow å ta saker som det kommer.
Annars en skön dag helt enkelt. Till å med så jag tittat på klockan å inte tänkt: helvete! E klockan SÅ mycket???? å det e en skön känsla för d har varit tufft ett bra tag nu så lite lugn har jag förtjänat =)

Matmässigt e jag glad å nöjd, gröt för 4 poäng, kaffe under dagen för 3 poäng å sen lunch:

kylling å hallon för 9 poäng å MUMS!
Middag:
lufttorkad skinka, melon å lite ris blandat med resterna av såsen å vitkålen från gårdagens gryta å d satt som en smäck! 10 poäng för detta kalas å jag landar på 26 poäng å därmed fullpott =)

Motionsmässigt så var jag taggad för gym men tiden rann ifrån mig tyvärr, av det som stod på agendan blev måsten först på listan å sen blev d liksom inget bra så d blev promenader istället som ger mig 2 AP å det e jag nöjd med med tanke på omständigheterna =)

Totalt: 26 poäng
Motion: 2 AP
AP totalt: 6 st
Veckobonus kvar: 45 poäng

Bye bye!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar