Summa sidvisningar

tisdag 6 november 2012

Dag 649 (Dag 60)

Då var det onsdag å idag var det inte vilken dag som helst för det är Morgans födelsedag =)



ett litet hopklipp av födelsedagen, köpte ju som vanligt ett ljus med antalet år, hela 3 år min lille snutt <3 samt en leksak, detta köptes på Coop å sista bilden visar hur bra kvalité d var på lekasaken *haha* den höll i ca 5 min men han tyckte om den =)
Leverpastejstårtan hamnade både i öron å mage å d sa *slurp* Älskar dig min lille plutt, du gör livet så mycket bättre för både mig å Andreas. Måste nypa mig i armen dagligen för att inse vilken fin liten voffs vi fått.
Födelsedagen avslutades med ett besök av Emma, Bill å Shelby så Morgan somnade gott denna kväll =)
På jobb gick d undan som vanligt å jag köper ju frukt å har på jobb å ibland väljer jag frukt av lite större kaliber men hinner aldrig skära upp den å idag hade jag dåligt med plats på mitt bord så la frukten på annan plats å jag insåg att d såg lite lustigt ut å log för mig själv:
jag har värpt en melon =)

Matmässigt e jag nöjd, gröt som vanligt för 4 poäng å sen lunch:
min älskade sushi med en bulle samt för ovanlighetens skull, en cola zero. Jag gillar inte lightläsk men idag var d rätt gott, behövde koffein å "socker" å detta var min kompromiss med mig själv men nej, vatten e godare så detta lär inte bli någon vana... 14 poäng för lunchen å sen middag:
kylling å en bulle samt frukt för 10 poäng å kaffe under dagen för 2 poäng å jag slutar på 30 poäng, lånar 4 poäng från veckobonusen.

Motionsmässigt så blev d gym idag också =) Kändes grymt! Blev intervall på cykel men märkte att jag inte kan köra 2 dagar på raken för jag kände mig svag idag men är ändå nöjd:
25 min med 4 min lagom tempo, 30 sekunder full patte som ger mig 4 AP å sen promenader för 3 AP på det ger mig 7 AP totalt å d e jag grymt nöjd med =)

Totalt: 30 poäng
Motion: 7 AP
AP totalt: 16 st
Veckobonus kvar: 24 poäng

Grattis på födelsedagen Moggisen!





1 kommentar:

  1. Guuud vilken söt leksak ni köpte till Morgan. Synd att han är en mördare bara... ;-)

    SvaraRadera