Summa sidvisningar

onsdag 24 april 2013

Dag 823

Tisdag å utbildning i speedanda så dagen förflöt smidigt och det känns riktigt bra, supersköna chaufförer med härliga dialekter så kan ju inget annat än vara glad :)
Hade rätt ont i magen due to lady issues men annars bra.
Grillning på jobb å efter hem å dö då jag sovit kasst pga mardrömmar...

Maten svajja lite då jag valde att ta mysmåltid på grillunchen så det blev 2 hamburgare med grönsaker å en korv.
Efter jobbet så blev min räddning att jag råkade somna då jag kom hem så blev bara min kasslergratäng till middag å kaffe.
Var nära att svajja då jag köpte mjölk å snegla på delikatoboll men efter tredje omgången att plocka kakan, hålla den å sen lägga tillbaks så stega jag hem utan kaka å det känns grymt! Totalt idag landar jag på ca 40 poäng å nyttjar 13 bonuspoäng.

Ingen motion idag heller men har inte gett upp. Är glad maten håller så tar det i omgångar.

Totalt: 40 poäng
AP: 0
Veckobonus kvar:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar