Summa sidvisningar

tisdag 2 april 2013

Dag 802

Hej svejs!
Idag är första dagen med periodisk fasta, PF, och det gick förvånansvärt bra!
Förmiddagen var stressig som vanligt inklusive möte i Perstorp som underlättades av PF för jag behövde inte pressa in tid för att göra frukost å ha med på tåget utan jag kunde eliminera det stressmomentet å det var så skönt!
Over all en kanondag även om det är tufft efter långhelg.

Matmässigt så innebar dagen att från det jag vaknar å fram till kl 12 är det bara vatten, te å kaffe som gäller å det gick förvånansvärt bra. Lite skakig vid 11,11:30 men annars finemang. I kaffet får jag ha liiite mjölk dock men fokus är på kaloriunderskott.
Kl 12 åt jag rågbröd för 7 poäng med en burk makrill i tomat för 4 poäng.
Kl 18 då jag kom hem så hade jag handlat å till min lycka har de börjat med salladsbar på Hemköp i Rydebäck så jag tog kyckling å grönsaker å lite vinägrett för 9 poäng.
Sista målet blev stressigt då jag höll på å glömma men 19:45 blev d mannagrynsgröt på vatten å mjölk samt 5 msk kesella hallon för 6 poäng samt kaffe under dagen för ca 2 poäng å jag hamnar på 28 poäng å nyttjar 2 bonuspoäng.

Ingen motion värd att räkna utan bara lite promenader.

Totalt: 28 poäng
Veckobonus kvar: 47 poäng

Avslutar med bild på middag:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar