Summa sidvisningar

söndag 7 april 2013

Dag 807

Då var det söndag å det har varit en bra dag med mitt Grey's maraton men har ändå varit produktiv. Har tvättat, motionerat jycken å färgat håret, dock liten miss på håret... Beställde färg för de lila partierna å valde färg vid namn Plum. Vad jag inte tänkte på var att plommon är blå lila. Det blev väldigt blått... Har svurit gott kan jag säga. Men jag kan heller inte göra något åt det nu ändå så får fejka stolthet å bära mitt smurfiga hår tills den nya färgen anländer med posten å denna gång violet å hoppas det blir bättre...

Maten har gått bra idag, började med lite lyx i form av bullfrulle, 2 bullar med smör å salami för 13 poäng. Sen kom frittata för 10 poäng å avslutar med gröt å kesella för 6 poäng. Kaffe för 4 poäng gör att jag landar på 33 poäng å eftersom jag gått upp i vikt är det 27 poäng jag ska äta så nyttjar 6 poäng från Veckobonus.

Motion har blivit långpromenad för 2 AP å det känns kanon. Var påväg till gymmet men valde å vänta med det för vill inte stressa utan komma i fas med maten.
Har dock planer på träning denna vecka :)

Totalt: 33 poäng
AP: 2 st
Veckobonus: 43 poäng

Söndag betyder resultat så here we go:

Vikt: 76,5
Minskat: ca 1,5 kg (vägde mig inte innan jag börja så uppskattar...)
Minskat totalt: 37,5 kg
Mått mage: 94 cm
Minus denna vecka: 2 cm
Mått höft: 103,5 cm
Minus denna vecka: 2 cm

Cm kvar höft: 8,5

Delmål: tills den 14 maj ska 8 cm bort så jag kan ha ett par av mina målbyxor på mig när jag ska springa Blodomloppet och det saknas ca 8 cm.

Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar