Summa sidvisningar

fredag 5 april 2013

Dag 805

Då var det fredag å dagen har inneburit en hel del frustration men så är det ibland och jag ger mig inte utan fortsätter in i det sista att vara hoppfull för en bra lösning.
Utöver jobb har jag haft lyckan att ge 2 personer glädje idag å det är alltid kul :)
En skön dag med fint väder.

Matmässigt har det gått bra, även med PF. Ser fler och fler fördelar, bl.a dricker jag vatten bättre. Innan glömde jag även göra det, jag kunde fylla min vattenflaska men den stod orörd när arbetsdagen var slut. Sen stod jag där och behöva dricka 1,5 liter vatten på kvällen... Men nu dricker jag bättre över dagen.
Första målet mat blev sushi å morötter för 10 poäng och andra målet blev sushi igen samt bulle till för 13 poäng.
Efterrätt blev en burk kesella hallon för 10 poäng å kaffe för 2 poäng under dagen å slutar på 35 poäng å nyttjar 9 poäng av Veckobonus.

Motion har det blivit idag, promenader för 2 AP och det känns skönt. Känner sug att ta mig till gymmet i helgen så vi får se :) Köpte nya träningskläder idag, ny sportbh å brallor så får ju inviga dem!

Totalt: 35 poäng
Motion: 4 AP
Veckobonus: 36 poäng

Arrivederci!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar