Summa sidvisningar

tisdag 9 april 2013

Dag 809

Då var det tisdag å för en gång skull så känns det som om det är torsdag... Men kan bero på nerverna inför nya uppgifter på jobb å jag är tänker inte vad som kan bli fel, snarare hur mycket som kommer bli fel... Nåja, gör alltid mitt bästa å jag kommer överleva :) är samtidigt spännande som satan!
Utöver jobb har det varit en skön dag med fint väder å gott humör.

Maten har gått bra, började med egengjord sushi för 9 poäng å med frukt som efterrätt. Det blev samma till middag då jag e nervös med rå fisk plus är trött å lat :) Sista målet blev gröt å kesella för 7 poäng å tillsammans med kaffe har jag fullpott på 27 poäng.

Motion stannar på 1 AP vilket e bättre än inget men taggar för långpromenad hem från jobb å hoppas på å få gjort det i morgon.

Totalt: 27 poäng
AP: 4 st
Veckobonus kvar: 40 poäng

Toodles!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar