Summa sidvisningar

torsdag 11 april 2013

Dag 811

Halloj!
Idag blev det en äckligt lång dag på jobb, 1,5 timmar längre än tänkt men men e så det kan vara ibland. Har varit kul dock, ibland känns det som om jag har koll på läget å ibland är det kaos... Men hade jag kunnat allt redan efter 2 dagar så hade något varit väldigt fel :)
Utöver jobb så har det varit en bra dag, vägde mig idag vilket jag inte borde ha gjort för även om jag inte ska bry mig så gör jag det men jag bröt inte ihop så väldigt nöjd :)

Maten har svajjat lite idag men jag hittade min fighter i mig till slut, började ätfönstret med kebabsallad för 15 poäng å sen sushi med fralla å smör för 13 poäng. Var i valet å kvalet om jag skulle äta min gröt ikväll men kände mig inte hungrig så valde 2 apelsiner å halv burk kesella för 5 poäng å med kaffe för 2 poäng landar jag på 35 poäng å nyttjar 5 bonuspoäng.

Motion har max blivit lite promenader men inget jag kommer räkna men taggar för att gå hem i morgon.

Bye Bye

Totalt: 35 poäng
Motion: 4 AP
Veckobonus kvar: 31 poäng

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar