Summa sidvisningar

fredag 12 april 2013

Dag 812

Då var det fredag å jäklar vilken fredag! Full rulle från start till slut å slut e precis vad jag är just nu... Men, det har varit kul för det som verkade helt omöjligt att lösa, det löste jag! Helt awesome :)
Utöver jobb har det inte hänt så mycket mer utöver att nu står däcka på schemat :)

Maten har gått bra, har ätit mycket idag men jag har även lyckats hejda ett hetsätningsanfall så känns bra även om det blev lite mycket mat :)
Soppa å 2 frallor till mitt första mål mat, sushi å 2 frallor med smör, ost å salami å kommer avsluta med kaffe å gröt å landar på 42 poäng å nyttjar 18 bonuspoäng.

Motion har det blivit idag, med råge! Jag gick hem från jobb :) Tog ungefär så lång tid jag trodde, 1 timme å 20 min men gud vad ont jag har i mina fötter! Jag kommer gå hem fler gånger men i rätt skor :) 7 AP blir det idag å det e grymt!

Totalt: 42 poäng
AP: 10 st
Veckobonus kvar: 16 poäng

Farewell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar