Summa sidvisningar

onsdag 17 april 2013

Dag 817

Då var det onsdag och dagen har gått bra tycker jag, är ju ensam så att säga med stöd av min kollega och det känns bra. Fortfarande väldigt osäker men det är också dag 3 :)
Hade bil idag så det blev en härlig sovmorgon å efter jobb blev det en tur till Väla å shopping av nya vårskor, hela 4 par blev det! Tack Skopunkten å presentkort :)

Matmässigt har det varit en bra dag där jag började med lax å pasta å sen blev det mumma sushi på Väla samt en latte. Hemma så skulle det blivit gröt med kesella men kände mig inte hungrig nog så blev 2 apelsiner istället å jag slutar på 29 poäng å nyttjar 2 poäng från min bonus.

Motion blev det inte mycket av men lite i alla fall och knatande på Väla gav 1 AP.

Totalt: 29 poäng
AP: 8 st
Veckobonus kvar: 10 poäng

Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar