Summa sidvisningar

måndag 22 april 2013

Dag 822

Måndag. Dagen har bara försvunnit. Bokstavligt talat. Jag kom till jobb kl 7, vips var klockan 9. Efter vad jag tyckte var 30 min var klockan 12:15. Nästa gång var klockan 15:15 å jag trodde klockan var max 13:30... Sen blev d 16:10 å jag slutar 16. Poff sa det bara...
Kul när det är så men samtidigt lite obehagligt. Svårt å förklara varför men tid är dyrbart för mig å när den bara försvinner utan att du märker något.
I allmänhet en riktigt skön dag :)

Maten har gått bra, börja med den goda kasslergratängen för 9 poäng å väl hemma resten av gårdagens grillning för 13 poäng, gröt å kesella för 6 å sist kaffe för 2 poäng å landar på 30 poäng å nyttjar 3 bonuspoäng.

Ingen motion pga ladypain from hell! Skulle annars gått till päronen å skulle göra cykeln klar för att användas igen men det blir i morgon istället å sen cykla :)

Totalt: 30 poäng
AP: 0
Veckobonus kvar: 28 poäng

Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar