Summa sidvisningar

söndag 14 april 2013

Dag 814

Då var det söndag och dagen började med att jobbtelefon ringde och det vankades ca 3 timmars jobb. Kanske inte riktigt vad jag hoppats på men sånt är livet.
Efter allt var klart så blev långtur till Råå med mamma å jycken å sen hem för å fortsätta vara duktig med att tvätta, diska å städa så nu försöker jag hitta energi för å städa mig själv... Men det ska väl gå det med :)

Maten har jag varit lite lyxig av mig idag. I och med att det blev fel med jobbet på förmiddagen så gjorde jag en frukost på 3 bullar med ost och salami.
Sen blev det inte mycket mer för jag fastnade i städandet så sista målet blev en kebabsallad med lite pommes å bröd. Pommesen var onödigt men va sugen å det var det värt :)
Ihop med kaffe å lite choklad landar jag på 57 poäng å nyttjar 30 poäng från mina bonuspoäng.

Motion har det blivit idag, 75 min långsam promenad för 7 AP å sen städning på det för 3 AP ger 7 totalt :)

Totalt: 57 poäng
AP: 7 st
Veckobonus kvar: 19 poäng

Då tar vi resultat:

Vikt: 76 kg
Minskat: 0,5 kg
Minskat totalt: 38,2 kg

Mått höft: 103 cm
Minskat: 0,5 cm

Cm kvar: 8

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar