Summa sidvisningar

söndag 24 november 2013

Dag 1060-1066

Hade skrivit värsta inlägget men det försvann så nu blir det bara fjantigt och några få rader bara för nu är jag sur!

Inte tränat alls men promenerat nästan hela veckan dagligen

Maten gick bra men fyllt år och gjorde avhopp i kosten fredag å lördag

Lagar matlådor idag som alla andra söndagar å blev köttfärslimpa, mozzarellakassler å burgare med parmesanpanerad aubergine.

Tog fobins i måndags, inte samma bh som vanligt och träningsbh:N jag brukar ha döljer mer av ryggvalkarna än vanligt men jag ser mindre ut men jackan blir bara mer å mer tight. Enda orsak jag kan hitta är att jag blivit mindre men jackan nu innefattar mer av mig än innan å därmed känns det tightare. Ingen aning men bättre förklaring hittar jag inte för byxor är inte tightare....

Denna vecka kommer bli tuff på många plan å min lösning kommer bli terapi i form av träning så får vi se vad som händer. Ångest deluxe å mycket blandade känslor...

Ha d gött!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar