Summa sidvisningar

söndag 10 november 2013

Dag 1045-1052

Då har en vecka med LCHF gått å det känns oförskämt bra! Gallstenen håller sig i schack, ett litet anfall bara annars hållt sig lugn.
Veckan som gått har varit en bättre träningsvecka men inte jättebra och i morgon avslutar jag andra omgången med 4 veckorsperiod, vecka 9 börjar i morgon å då blir det foto men jag tvekar starkt på att det kommer bli någon framgång. Dels pga att jag knappt tränat, v1 denna omgång träna jag 3 gånger, v.2 1 gång men 3 eller 4 promenader, v3 blev ingen träning alls men nästan dagliga promenader å denna veckan 2träningsdagar å sen alla andra dagar promenad så inte jätte illa men långt ifrån det jag vill. Sen bidrar ju kostomläggningen en del så vi får se...
Nästa period nu vill jag verkligen sikta på minst 3 pass i veckan å helst 4 så det totalt blir ca 12-16 pass å alla andra dagar promenader.
Gjort matlådor idag som blev mozzarellabiffar med gräddsås å fiskgratäng med blomkål.
Sen har jag haft min första kolhydratsfylla... Riktigt obehagligt! I fredags hade jag bokat after work med jobb på Wallmans, jättekul men löjligt lite mat för det priset å det gjorde att jag åt allt även fast jag från början inte tänkt äta kolhydraterna. Blev speedad å en känsla av att vara full samtidigt, riktigt obehagligt!
Sen igår fira jag två vänner som fyllt 30 å 40 och här valde jag att njuta även om jag lätt kunnat hålla mig till dieten men åt av allt å drack även fast jag inte tänkt mig det men det var gott å kändes oförskämt bra :) vaknade vid 10 idag å gjorde matlådor å sen upp å fira pappa.

Hej hopp!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar