Summa sidvisningar

onsdag 1 maj 2013

Dag 830

Tisdag men ändå fredag :) Kom till jobb med tanken att komma hem tidigare men ack vad fel jag hade... Blev övertid istället... Men det gick vägen å förhoppningsvis kommer jag in i rutinerna snart så det blir lättare... Men det känns bra å det är huvudsaken :)

Mat åt jag å det känns riktigt bra med PF, mycket bättre än innan å nu har jag ju kört det en månad ca å älskar det. Allt flyter på mycket bättre å mindre matstress, lättare att hålla kaloriunderskott också vilket är det viktigaste :)
Första målet blev curryfisk som inte var så gott som jag trodde men nu är det provlagat i alla fall :)
Sen blev det korvgryta från gårdagens middag å var så mätt att jag hellre tog lite choklad än gröt å med kaffe landar jag på 30 poäng å nyttjar 3 bonusar.

Motion blev cykling till å från jobb å även om alla muskler skrek av träningsvärk så känns det bra å jag orkar lite mer idag än igår vilket muntrar upp :)
50 min cykling ger 4 AP

Totalt: 30 poäng
AP: 13 st
Veckobonus kvar: 33 poäng

Farewell!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar