Summa sidvisningar

onsdag 1 maj 2013

Dag 828

Söndag å idag ville jag uträtta mycket, för mycket... Jag ville städa lägenheten, putsa fönster inne å ute, trimma jycken, springa en runda, besöka päronen, laga matlådor för veckan och tvätta... Hann bara hälften tyvärr men men, fönstren blev grymma så det gjorde att jag inte sörjde att jag inte hann med allt. Hämtade även hem cykeln så nu blir det åka av!

Maten gick bra, började med resten från gårdagens Basilika och sen pga mycket att göra blev det kebabsallad till middag å med kaffe så landa jag på 38 poäng å nyttjar 11 bonuspoäng.

Motion blev det idag! Maratonstäd och promenad gav ca 4 AP

Totalt: 38 poäng
AP: 4 st
Veckobonus kvar: 38 poäng

Nu ska det egentligen vara resultat här men det har gått så bra å kännts så bra att jag vägrar mäta eller väga mig för blir det bakslag så tär det på motivationen. Mer än jag vågar erkänna men oavsett hur mycket jag än kämpar för att inte låta det påverka mig så gör det d i alla fall så nu kommer jag inte mäta eller väga mig på ca 2 veckor tills motion å kost sitter så jag orkar bakslag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar