Summa sidvisningar

onsdag 1 maj 2013

Dag 829

Då var det måndag å dag 1 som ensam på den nya trafiken å jävlar... Dagen bara försvann! Poff så var klockan 17... Lär kännas mycket å mäktigt ett bra tag till innan jag får koll på läget men tack å lov för duktiga chaufförer! Utan dem hade det inte gått så bra som det gick.
En skön dag allt som allt men utmattande både med jobbet men även då det var dag 1 med cykla till jobbet :)

Maten gick bra, körde sushi som första mål då jag inte hann göra matlådor för 10 poäng å sen laga jag en del matlådor då jag kom hem å middag blev tikkagryta på korv för 13 poäng å sen lite kaffe å choklad ger 29 poäng. Nyttjar 2 extrapoäng.

Motion blev det :) Cykla till å från jobb för 4 AP, riktigt skönt men aj all over! Var mer ur form än jag trodde... Lite promenad på det ger 5 AP totalt.

Totalt: 29 poäng
AP: 5 st
Veckobonus kvar: 36 poäng

Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar