Summa sidvisningar

onsdag 1 maj 2013

Dag 826

Fredag å sista dagen med underbar kollega och idag var det skönt att jag inte var ensam för jag la mycket tid på att fixa både present som avtackning för kollegan. Jag panikbakade igår kväll och det var uppskattat. Tur att en annan kollega tänkt på fika också för mina två kakor räckte precis så bra med lite extra så alla fick fika.
Jag skoja till presenten som blev en låda med god whiskey, blommor å lite bilar, då vi har bilar :) på påsarna klistrade jag internnummerna på kollegans bilar som han haft å det uppskattades.

Mat blev det, valde sushi som både lunch å middag men valde att njuta med kaka :) så tippar allt av extrapoäng är förbrukat.

Motion blev det idag, glömde både busskort som plånbok så ragga skjuts med pappa som var vid båten så gick dit. 45 min härlig promenad som gav 3 AP.

Bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar