Summa sidvisningar

tisdag 22 april 2014

Dag 1188-1213

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så, dags för lite nytt inlägg, sen sist har d inte hänt mycket. har småslarvat å denna påskhelg har jag VERKLIGEN slarvat så idag denna lediga tisdag så är det nystart som gäller.
Jag håller mig nåt så när kring den formbild jag lagt upp sist, möjligen lite större nu men inte mycket. Mina storlek 40 brallor passar fortfarande å det är d viktigaste för det paret brallor får jag bara inte passera, de är min gräns.
Så idag så är det allvar som gäller (har dock fuskat lite med att jag mumsat på några skedar potatissallad haha men men d lilla i d stora)
Utöver min slappa tid så har d varit d gamla vanliga med jobb osv men det har även börjat dyka upp lite nytt folk i mitt liv men än så länge så får de hålla sig i bakgrunden för det är för tidigt å avgöra vilken roll de kommer ta i mitt liv men det känns bra å d är huvudsaken =)
Blev taggad på nytt när jag provade ett par av mina målbrallor å guess what? De PASSAR! Eller ja, jag får de på mig, kan inte knäppa dem men jag får på dem å d saknas ca 10 cm innan jag kan knäppa dem så snacka om att d är dags å hitta peppen inom mig å dundra på nu! Såååååå nära =)

Kostmässigt så är d fortfarande lchf som gäller men kommer bli lite striktare nu, börja göra matlådor för de senaste månaderna har jag bara inte orkat så jag köper lunch varje dag men har ändå hållt mig till min kost men d blir bättre å mer konstruerat med matlådor så dags å ta sig i kragen =)

Träningsmässigt så har jag fått lite tips å stöd så kommer faktiskt försöka lägga mer krut på styrketräning än cardio, kommer försöka hålla mig till minst 3 styrkepass i veckan å sen antingen en dag då jag t.ex springer eller att jag dagligen cyklar till å från jobb. Det får vara min cardio så får vi se hur d påverkar =)

Ha det bäst alla så hörs vi nästa gång!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar