Summa sidvisningar

söndag 22 december 2013

Dag 1074-1095

Allt jag skrivit försvann. Är på så pissigt humör att detta var droppen!
Kör kort sammanfattning:

Inte skrivit på länge pga skit på alla håll.
Kan inte ens få skriva av mig d här pga risken är inte värd att ta.
Känner mig sviken. Ledsen. Förbannad. Sorgsen. Paranoid. Vet inte vem jag kan lita på längre. Allt på en gång.
Måttet är rågat.
Kan inte säga mer tyvärr men jag överlever så ingen behöver bli orolig.
Jag må vara snäll å se harmlös/mesig ut men har du skitit i det blå skåpet är det kört.

Maten går bra, spenderat tid med vänner å laddat batterier.
Träning å motion går ok, mina känslor ger mig bra skäl å träna för att få utlopp.
Maten gör att jag känner mig stabil trots storm på flera fronter.
Har bakat å fixat lchf substitut i för julen så kommer kunna hålla mig men lite olydig kommer jag vara.
Har noll julkänsla, inte julpyntat, inga pengar å köpa julklappar för men hoppas jag kan hitta julstämning till slut.

Ha det bra å var rädda om er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar