Summa sidvisningar

söndag 20 oktober 2013

Dag 1024-1031

Hejsan!

Då har 5 veckor gått sen jag försökt komma tillbaka och jag tycker det går bättre och bättre.
Träningen går bra, det blir minst 3 pass i veckan och det är det viktigaste, jag känner verkligen att jag vill träna, det spritter i kroppen och det har jag inte känt på länge! Det är också den pusselbit jag haft svårast för att få som vana.
Denna vecka som gått hade jag tänkt 5 pass men det blev bara 3 men de dagar jag inte tränat har jag gjort annat som promenad osv.

Jag fotar mig själv var fjärde vecka, det är den enda form av formcheck jag har och 4 veckor är lagom tycker jag, de förändringar jag försöker åstadkomma får en ärlig chans att synas och jag blir peppad, inte nerslagen.

Jag har de senaste 2 månaderna vägrat vanliga byxor å levt i mjukbyxor eller träningsbyxor men igår handlade jag byxor, jeans med lite stretch. Jag blev sur när str 42 inte passade men jag kom över det för jag har ju levt allt annat än bra under säkert 6 månader med noll motion. Självklart har jag gått upp men att det var så illa som 2 byxstorlekar trodde jag inte men nu är det omladdning som gäller! Jag köpte paret jeans som inte passade och ett par i str 44. Mitt första kortsiktiga mål är att de byxorna ska passa när jag fyller år.

Nedan kommer jag lägga upp bilden där ni ser vecka 1 vs vecka 5. Vecka 1 är jag i grå  byxor men ni lär se :)
Sen lite bilder på veckans matlådor, den ena med kyckling å grönsaker, inga kolhydrater i form av pasta eller potatis och den andra egenmeckad Tacopaj med tunt pajskal med grahamsmjöl samt morötter i botten å köttfärs och till en mango och tomatsalsa.

Ha det gött alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar