Summa sidvisningar

onsdag 8 oktober 2014

Nystart!

Hej!

Det har varit tyst länge men jag har inte gett upp!
Jag har funderat, gått upp i tänkarkilon å kom fram till att då jag nu fått in en underbar person i mitt liv som älskar mig för den jag är men som även råkar vara utbildad pt så vore d ju dumt att inte använda mig av detta....
Sagt å gjort så la vi om mitt upplägg till vanlig hederlig kcal räkning samt fokus på styrketräning så idag är det vecka 5 sen jag börja å det går makalöst bra!
Känns bra! Å resultaten bara rasslar in :)

Matmässigt gäller vanlig mat, ingen special kost eller klödd utan mat.
Jag lever på 1200 kcal per dag å jag blev förvånad över hur lätt d är, inga problem med hunger eller sug alls men kan säga så här.... Jag e väldigt noga med vad jag äter! 1200 kcal försvinner fort så d gäller att välja mat med hög mättnadskänsla å lågt kcal innehåll så kål har blivit en kär vän :P 100 g 27 kcal? Inte svårt val....
Jag har fördelat d på 200 kcal frukost (gröt å keso med ananas) lunch 400 kcal å middag 400 kcal, övriga 200 läggs på frukt å mjölk till kaffet :)

Träningsmässigt är den del som mest ändrats, numera kör jag 4 pass per vecka å har gjort d nu i snart 5 veckor vilket är ett mirakel då jag max fick in 3 pass pga ursäkter....
Så d ser oftast ut så här:
Söndag överkropp gym 1 timme
Tisdag ben å röv (midja å neråt) gym 1 timme
Onsdag kardio av något slag
Torsdag eller fredag ett helkroppspass 1 timme gym men jag försöker hitta tiden att det ska va totalt 5 pass, 2 underkropp gym, 2 överkropp gym å ett kardio...

Så ser livet ut å hittills på ca 4,5 veckor har 3,5 kg på vågen försvunnit men av mina mått å döma är d ca 6 kg fett som försvunnit å var fjärde vecka kommer jag ta formbild, den som kommer i detta inlägg är lite fel för glömde fota i början såformbilden här är d 2 veckor mellan fotona plus jag gjorde fel å tog inte samma trosor men man ser d på naveln :P svarta trosor är före bilden.

Ha d gött å vi hörs om 4 veckor igen!

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar